تعمیرگاهیخودروصافکاری

مدت زمان یادگیری صافکاری چقدر است؟

در هنگام رانندگی گاهی اوقات ممکن است حوادثی برای ما رخ دهد مانند تصادفات رانندگی ، برخورد با موانع و غیره که ممکن است به ماشین ما اسیب جزئی یا زیادی برساند. در این مواقع اولین نیاز ما برای برطرف کردن خوردگی های سطح بدنه ماشین صافکاری است.

انچه در این مطلب می خوانید:

برای دسترسی اسان کلیک کنید.

صافکاری شغلی پر درامد است در تمامی جهان . البته نیازمند تجربه و مهارت با توجه به سختی کار می باشد. کسب تجربه و مهارت در یادگیری صافکاری می تواند با شرکت در دوره هایی که سازمان فنی حرفه ای هم تئوری هم عملی برگزار می کند باشد و در انتها مدرک فنی حرفه ای معتبر دریافت کنید.

مدت زمان یادگیری صافکاری چقدر است؟

مدت زمان یادگیری صافکاری خودرو حدود 60 ساعته است . که در دوره های مختلف با توجه به مباحث و کار عملی فرق می کند. صافکاری نیازمند دقت و پشتکار و به کارگیری مهارت های لازمه می باشد. تجربه نقش مهمی دارد زمانی که مشغول به کار شوید در محیط کار با مواردی روبرو می شوید که با برامدن از پس انها بر مهارت شما افزوده می شود.

صافکاری ماشین
صافکاری ماشین

وظایف یک صافکار در محیط کار چیست ؟

یک صافکار ماهر باید با تمامی اجزای خودرو اشنا باشد. زیرا ممکن است گاهی بعضی قسمت های خودرو مانند کاپوت ماشین که اجزای مختلفی دارد دچار مشکل شود ، شما باید بتوانید ایراد ان قسمت بخصوص را گرفته و برطرف کنید گونه ای که به دیگر جاها اسیبی نرسد.

ایا صافکاری شغل سختی است؟

در شغل صافکاری به دلیل شلوغی و وجود سر صدای زیاد وسایل یا مردم باید با محیط وقف پیدا کرد. یکی از موارد دیگر اب هوای محیط کار است ، زیرا در سرما و گرما که مشغول کار هستید بای بتوانید کار خودرا پیش ببرید.

درامد ماهانه صافکاری خودرو چقدر است؟

هر چقدر شما مهارت بیشتری داشته باشید و بتوانید نیازهای مشتریان و مراجعه کنندگان خودرا برطرف کنید و کارشما رضایت بخش باشد ، تاثیر خوبی در درامد شما دارد. درامد ماهیانه یک صافکار بین 6 تا 8 میلیون می باشد البته بستگی به جایی که شما مشغول به کار هستید نیز دارد ولی درامد خوب و راضی کننده ای دارا است.

بیشتر بخوانید

لیسه گیری رنگ نقره ای متالیک

علت روشن شدن چراغ ترمز دستی

شاسی ضربه خورده پراید

علت ریپ زدن خودرو هنگام شتاب گیری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا