زیبایی

پاک کردن تاتو ابرو با دکلره

پاک کردن تاتو ابرو با دکلره ممکن است، اما باید خطرات و عوارض این روش را در کنارر اثر بخشی برای پاک کردن تاتو ابرو در نظر داشته باشید! در ادامه مطلب درباره خطرات و عوارض پاک کردن تاتو ابرو با دکلره می پردازیم.

انچه در این مطلب می خوانید:

برای دسترسی اسان کلیک کنید.

چگونه با دکلره تاتو ابرو را پاک کنیم؟

پاک کردن تاتو ابرو با دکلره ممکن است . دکلره یا بیرنگ کننده یک ماده شیمیایی می باشد که بیشتر برای روشن کردن رنگدانه‌های طبیعی مو استفاده می‌شود. ترکیبات دکلره شامل کلر، هیپوکلریت سدیم، هیپوکلریت کلسیم و پراکسید هیدروژن است .

نکته مهم : استفاده از مواد شیمیای روی پوست عوارض و خطرات مهمی دارد، زیرا سطح پوست صورت بسیار حساس است.

دکلره خاصیت روشن کنندگی دارد. دکلره با کاهش میزان ملانین یا رنگدانه ها، منجر به روشن تر شدن پوست می شود. توجه داشته باشید تاثیر گذاری دکلره در واقع بر روی سلول های نزدیک به سطح پوست است این در حالی است که جوهر خالکوبی معمولاً در عمق پوست قرار دارد. پس دکلره نمی‌تواند به جوهر تاتو دسترسی پیدا کند.

استفاده از روش پاک کردن تاتو با دکلره روشی موقتی یا تقریبی می باشد ،البته روشن تر شدن رنگ پوست منجر به کاهش شدت رنگ تاتو نیز میشود.

اما نکته مهم همین روشن تر شدن رنگ پوست نیز موقتی می باشد پس از مدتی پوست شما دوباره شروع به ملانین سازی میکند و به حالت اول باز می گردد . امکان رنگ پوست به حالت اولیه باز گردد و نتیجه دلخواه حاصل نشود.

پاک کردن تاتو ابرو با دکلره
پاک کردن تاتو ابرو با دکلره

خطرات و عوارض پاک کردن تاتو ابرو با دکلره چه مواردی هستند؟

پوست امکان جذب دکلره را ندارد ، اما گاهی باقی ماندن زیاد از حد دکلره روی پوست باعث می‌شود کلر موجود در آن جذب پوستتان شود. کلر بیش از حد در جریان خون شما می تواند موجب مسمومیت شود. همچنین ممکن است یک واکنش آلرژیک بر روی پوستتان ظاهر شود یا ممکن است اثرات سوختگی روی پوست به وجود بیاید.

اما بهتر است است که این روش را برای تاتوی ابرو یا تاتوی نزدیک به چشم استفاده نکنید چون بسیار نزدیک چشم است دکلره می تواند باعث آسیب دائمی به اعصاب و بافت چشم شما وارد شود. به طور کلی باید بدانید که دکلره ماده‌ای شیمیایی و فوق العاده خطرناک است و برای استفاده موضعی توصیه نمی‌شود.

توجه کنید که استفاده از روش های غیر معتبر برای پاک کردن تاتو می تواند اسیب های گوناگونی مانند جای زخم ، جوش ، خارش التهابات پوستی به وجود اورد.

مطالعه بیشتر

درمان سیاهی دور چشم با روش های خانگی

از بین بردن جوش سر سیاه بینی با وازلین

لیفت شقیقه با پلاسما

بهترین راه فرم دهی بینی با پلاسما جت

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا