آموزش

دوره های مراقبت از پوست نظام پزشکی

پاکسازی پوست در واقع موجب احیا و شفافیت پوست می شود و متناسب با نوع پوست افراد، شیوه پاکسازی نیز متفاوت می باشد. در حقیقت پاکسازی باید توسط متخصصان این زمینه در کلینیک های تخصصی انجام  شود تا موجب ایجاد عوارض های پوستی نشود. لازم به ذکراست به دست آوردن تخصص و مهارت در این زمینه مستلزم فعالیت در کلینیک های تخصصی و یا گذراندن دوره آموزش پاکسازی در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران می باشد.

بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران

در ادامه برخی از بهترین آموزشگاه های پاکسازی پوست تهران به شما معرفی می شود:

آموزشگاه پاکسازی پوست آریا تهران

آموزشگاه آریا تهران به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای تهران، عرضه کنند تمام خدمات آموزشی در حوزه زیبایی و آرایشگری است.

شماره تماس: 02166919633 الی 7 – 0902005503 – 09374949734

آدرس وب سایت : www.aryatehran.com

آدرس مرکز: آدرس: تهران، خیابان توحید، به سمت میدان توحید، نبش بن بست شهید حاج رضایی، پلاک ۷۵، واحد ۲.

آموزشگاه پاکسازی پوست تالگو نور

آموزشگاه تالگو نور بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران می باشد که دوره های تخصصی پاکسازی پوست همراه با ارائه مدرک بین المللی پاکسازی پوست در این آموزشگاه توسط برترین اساتید برگزار می شود. برای شرکت و ثبت نام در دوره می توانید از طریق شماره های درج شده در بخش زیر با کارشناسان تالگو نور تماس حاصل نمایید.

02122369905 – 09121087066

ویژگی بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران

برای گذراندن دوره آموزشی پاکسازی پوست باید به نکاتی توجه داشت که جزء ویژگی های بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران می باشند. این ویژگی ها عبارتند از:

تمامی پرسنل و مربیان بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران دارای مدارک معتبر و متخصص در حوزه فعالیت خود باشند. این آموزشگاه ها جزء مراکز معتبر و تایید شده باشند.

میزان رضایت مراجعان و زیباجویان از این آموزشگاه ها بالا باشد. ویژگی دیگری که باید مورد بررسی قرارگیرد این است که آموزشگاه انتخابی باید حتما تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور به ارائه خدمات آموزشی بپردازد و تمامی تاییدیه های لازم را داشته باشد.

پس از پایان دوره باید مدرک قابل ارائه در بازار کار را به هنرجویان خود ارائه دهد. بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران باید محیطی تمیز و بهداشتی داشته باشد تا در طول دوره آموزشی آسیبی به پوست هنرجویان و مدل های آموزشی وارد نشود.

پیشنهاد بررسی: مدرک بین المللی پاکسازی پوست

بهترین آموزشگاه فیشیال در تهران

در ادامه برخی از بهترین آموزشگاه های فشیال تهران به شما معرفی می شود:

آموزشگاه فشیال آریا تهران

آموزشگاه آریا تهران به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای تهران، عرضه کنند تمام خدمات آموزشی در حوزه زیبایی و آرایشگری است.

شماره تماس: 02166919633 الی 7 – 0902005503 – 09374949734

آدرس وب سایت : www.aryatehran.com

آدرس مرکز: آدرس: تهران، خیابان توحید، به سمت میدان توحید، نبش بن بست شهید حاج رضایی، پلاک ۷۵، واحد ۲.

آموزشگاه فشیال صورت تالگو نور

آموزشگاه تالگو نور بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران می باشد که دوره های تخصصی پاکسازی پوست همراه با ارائه مدرک بین المللی پاکسازی پوست در این آموزشگاه توسط برترین اساتید برگزار می شود. برای شرکت و ثبت نام در دوره می توانید از طریق شماره های درج شده در بخش زیر با کارشناسان تالگو نور تماس حاصل نمایید.

02122369905 – 09121087066

پاکسازی پوست چیست و به چند روش انجام می شود؟

پاکسازی پوست نوعی روش مراقبتی است که مربیان بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران هدف از انجام آن را در سه دسته طبقه بندی می کنند: جداسازی سلول های مرده از روی پوست تمیز کردن پوست از هرگونه آلودگی و چربی بهبود جریان خون در پوست و تغذیه از مواد مغذی.

جداسازی سلول های مرده

سلول های شاخی موجود در سطحی ترین لایه پوست باعث محافظت در برابر آسیب های محیطی به پوست می شوند. این سلول ها، سی روز یکبار از بین می روند و سلول های جدیدی جایگزین آن ها می گردند.

معمولا بعد از 30 روز همه سلول‌های دفاعی برای جایگزینی با نوع جدیدشان نابود می شوند. اما ممکن است این روند با اختلال مواجه شود و بعضی از این سلول های شاخی روی پوست باقی بمانند و به مرور با تجمع یافتن، لایه ضخیمی ایجاد کنند. برداشت این سلول های مرده از روی پوست باعث ایجاد شفافیت و طراوت پوست می شود.

هنرجویانی که قصد یادگیری پاکسازی صورت در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران را دارند باید به این مرحله توجه ویژه ای داشته باشند، زیرا در صورت انجام نادرست آن می توانند باعث ایجاد التهابات پوستی شوند.

تمیز کردن پوست از آلودگی و چربی ها

بر روی پوست، چربی هایی برای محافظت از خشکی و جلوگیری از جذب میکروب ها وجود دارد. ممکن است در صورت بعضی از افراد این چربی ها بیش از حد باشند و با مسدود کردن منافذ پوست منجر به جوش و آکنه شوند.

با انجام پاکسازی در بهترین مرکز پاکسازی پوست، می توان این چربی های انباشته شده و آلودگی ها را از بین برد. با نابودی این آلودگی و چربی ها، روزنه های پوست برای آبرسانی و جریان خون بهتر باز می شوند و همچنین از التهاب پوست پیشگیری می شود.

استفاده از مواد پاکسازی بیش از حد، باعث از بین رفتن لایه های مفید و محافظتی پوست و آسیب زدن به آن می شود.

بهبود جریان خون و تغذیه پوست

روش هایی که باعث گردش خون در پوست می شوند، ماساژ و بخور دادن هستند. با انجام ماساژ، عوامل موثر در پیشگیری از التهاب و پیری زودس پوست آزاد می شوند. ماساژ یکی از روش هایی است که می تواند با هدف افزایش خونرسانی، در بهبود عملکرد بدن تاثیرگذار باشد. حتی طبق نظر بهترین متخصص پوست و مو، ماساژ سر می تواند از ریزش مو جلوگیری کند.

مدرسین بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران به هنرجویان خود توصیه می کنند برای تغذیه بهتر پوست از مواد مورد نیازی مثل آبرسان ها و ویتامین های مخصوص استفاده کنند.

فیشیال چیست

فیشیال یا پاکسازی پوست یک روش درمانی است که شامل بخار دادن صورت، گذاشتن ماسک، لایه برداری پوست، پاکسازی پوست، ماساژ دادن صورت و در آخر استفاده از کرم ها و لوسیون هاست. از این روش ها برای بهبود ظاهری پوست و نفس کشیدن آن استفاده می شود. فیشیال صورت متناسب با پوست هر فرد با روش های متفاوتی انجام می شود.

این روش درمانی کاملا غیر تهاجمی است و با استفاده از آن افراد می توانند به راحتی سلول های مرده روی پوست خود را پاکسازی کنند. فیشیال یا پاکسازی می تواند روند پیری پوست را به تاخیر بیندازد و انجام آن در طولانی مدت باعث جوانسازی پوست می شود.

مزیت های انجام پاکسازی پوست

پاکسازی پوست مزایای زیادی دارد که در سرفصل های آموزشی بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران به صورت ویژه آموزش داده می شود. در این قسمت ما به توضیح مختصری در مورد برخی از فواید این روش ها می پردازیم.

کاهش سطح استرس

ماساژ صورت یکی از مراحل انجام پاکسازی است و بر اثر آن عصب سمپاتیک عضلات صورت فعالیت خود را بیش تر می کند و در نهایت موجب کاهش استرس می شود.

پاک شدن پوست از آلودگی ها

با انجام پاکسازی توسط متخصصین مجرب در کلینیک های زیبایی ، می توان پوست خود را تمیز نمود و سطح آن را از وجود آلودگی ها و چربی ها پاک کرد.

کند کردن روند پیری زودرس

با ماساژ پوست و بهبود کلاژن سازی، می توان به جوانسازی پوست کمک کرد.

بهبود گردش خون

با ماساژ صورت، گردش خون در سطح پوست افزایش می یابد و مواد مغذی و اکسیژن، بیش تر در سطح پوست نفوذ می کند.

سم زدایی پوست

رفع سموم و مواد زائد پوستی از بروز بیماری های پوستی و آسیب ها پیشگیری می کند.

از بین بردن جای جوش

در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران، یکی از مواردی که به هنرجویان آموزش داده می شود، نحوه انجام پاکسازی پوست با هدف کاهش جای جوش و آکنه می باشد.

رفع جوش های سر سیاه و چرکی

تکنسین پاکسازی پوست می تواند به صورت ماهرانه جوش های سرسیاه و سفید سطح پوست را از بین ببرد و منافذ پوست را آزاد بگذارد. پاکسازی باید به دست افراد متخصص انجام شود تا نتیجه کار برعکس نشود.

آموزش انواع روش ها در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران

در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران سعی می شود روش های کلینیکی و تخصصی پاکسازی به هنرجویان آموزش داده شود. این روش ها موثرتر هستند و مدت زمان تاثیرگذاری بیش تری دارند.

دوره های مراقبت از پوست فنی و حرفه ای تهران

سرفصل های تخصصی دوره مراقبت از پوست با روش تالگو، برای هنرجویانی که قصد شرکت در این دوره های آموزشی را دارند عبارتند از  :

  • آناتومی و فیزیولوژی پوست
  • آموزش پاکسازی عمقی پوست با تکنیک تالگو فرانسه همراه با جلبک تراپی پوست
  • آموزش روش درمان پوست های چرب و جوش دار
  • آموزش آبرسانی پوست، برای رفع خشکی و کشیدگی های آزار دهنده پوست
  • اکسیژن رسانی به پوست، برای روشن و شفاف سازی پوست های خسته و کدر
  • آموزس روش درمان  انواع لک پوستی ، برای روشن شدن و بیرنگ شدن لک های صورت
  • آموزش روش درمان و تغذیه پوستهای خشک و حساس
  • آموزش روش جوانسازی، لیفتینگ و رفع چین و چروک صورت و زیر چشم
  • آموزش ماساژهای تخصصی تالگو برای جوانسازی و سفت شدن و فرم دهی صورت

در صورت گذراندن کامل دوره  های تالگو ، مدرک بین المللی از مدرسه عالی تالگو فرانسه  به همراه پاسپورت کار تالگو که مجوز کار در 94 کشور عضو تالگو  می باشد، برای متقاضیانی که قصد مهاجرت و کار در خارج از کشور را دارند ارائه میگردد.

آموزش پاکسازی پوست با دستگاه

بطور معمول پوست صورت در طول روز در معرض عوامل خارجی زیادی از جمله آلودگی هوا ، گرد و غبار و…..  قرار می گیرد، لازم است که روزانه پوست با دستگاه فیس براش شستشو و پاکسازی شود و همچنین هفته ای یکبار با دستگاه میکرودرم یا کرم اسکراپ و لایه بردار پاکسازی شود.

و از آنجا که افراد زیادی به علت نداشتن زمان کافی نمی توانند برای پاکسازی پوست خود به کلینیک های زیبایی و مراکز تخصصی پوست برای انجام خدمات فیشیال مراجعه کنند ولی در عین حال دوست دارند که از پوست خود مراقبت کنند تا پوستی سالم ، شاداب و زیبا داشته باشند، بهترین گزینه برای این افراد استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی است که در  انواع مدل ها از نظر سرعت، قدرت، اندازه و قیمت و با توجه به بودجه شما در بازار موجود است.

دوره پاکسازی پوست مجتمع فنی تهران

لازم است بدانید تالگو نور یکی از بهترین آموزشگاه های پاکسازی پوست در تهران می باشد که دارای مشخصات زیر نیز می باشد:

  • دارای اساتید مجرب با قدرت بیان علمی جهت افزایش کیفیت تدریس و یادگیری
  • کاربردی بودن سرفصل های آموزشی بر اساس چک لیست های آموزشی
  • آموزش روش صحیح استفاده از محصولات استاندارد بر اساس نیاز سنجی پوست
  • تعداد کم هنرجویان در هر دوره آموزشی حداکثر  2 – 3 نفر  زیرا تعداد کم فراگیران نقش بسیار موثری در یادگیری و حرفه ای شدن هنرجو یان دارد
  • در اختیار قرار دادن رایگان محصولات پاکسازی پوست به هنرجویان در طول دوره آموزشی و انجام تکنیک صحیح پاکسازی بر روی صورت توسط مربی و تمرین و تکرار تکنیک توسط هنرجو ، بدون دریافت وجه اضافه بابت محصولات مصرفی در حین آموزش
  • ارائه مدارک بین المللی معتبر با کد ریجستری برای اشتغال زایی در ایران یا مهاجرت به خارج از کشور

انواع دوره پاکسازی پوست در غرب تهران

معرفی انواع دوره پاکسازی پوست در غرب تهران:

فیشیال پوست

پاکسازی پوست به روش فیشیال، از روش هایی است که در کلینیک های تخصصی و تحت نظر پزشکان انجام می شود. در این روش متخصص انجام پاکسازی سعی می کند تمامی آلودگی ها و چربی ها را از سطح پوست پاک کند و با انجام اقداماتی که در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران به صورت عملی آموزش دیده است باعث بهبود گردش خون و رساندن مواد مغذی شود.

پاکسازی با لیزر

روش دیگری که برای پاکسازی به کار گرفته می شود، لیزر درمانی است. با تاباندن اشعه لیزر به عمق پوست و تحریک رنگدانه ها، پوست برای کلاژن سازی تحریک شده و در نهایت در روند جوانسازی و بهبود قرار می گیرد. این روش برای از بین بردن چربی های اضافه، کاهش چروک های پوستی و سفتی پوست مناسب است. اما اگر هدف از انجام پاکسازی رفع خشک و آبرسانی باشد، باید از فیشیال استفاده کرد.

میکرودرم ابریژن

این روش می تواند جزء روش های تخصصی در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران آموزش داده شود، چرا که علاوه بر پاکسازی، لایه برداری نیز انجام می شود. با میکرودرم ابریژن، زخم های پوستی برطرف می شود، گردش خون در پوست بهبود می یابد و لایه های مسدود کننده پوست از بین می رود.

میکرونیدلینگ

یکی دیگر از روش های پاکسازی پوست، میکرونیدلینگ می باشد که به وسیله آن کلاژن های پوست افزایش یافته و پوست از نظر مکانیکال تحریک می شود و روند بازسازی آن آغاز می گردد. میکرونیدلینگ باعث از بین رفتن تیرگی های پوست، ترک ها و چین و چروک ها می شود.

کرم مرطوب کننده و آبرسان صورت

با افزایش سن و از ۳۰ سالگی به بعد ، بدلیل کاهش تدریجی اسیدهیالورونیک در پوست ، پوست انسان توانایی خود را در برابر حفظ و نگهداری رطوبت از دست میدهد و دچار خشکی و بدنبال آن چین و چروک و پیری زودرس میشود لذا مصرف کرمهای آبرسان به حفظ لطافت و زیبایی پوست صورت بسیار کمک میکند.

از مهمترین ترکیبات موجود در کرمها و محصولات آبرسان تالگو  ، اسید هیالورونیک دریایی است که قادر است هزار برابر وزن خود رطوبت جذب کند و با ایجاد مولکولهایی در لایه های عمقی پوست ، بیدرنگ آب را در پوست ذخیره کند و رطوبت هوا را به مقدار زیادی جذب نماید تا از تبخیر شدن آب پوست جلوگیری کند

مزایا و فواید استفاده از کرمهای  آبرسان تالگو

  • کرمهای آبرسان و مرطوب کننده تالگو ، سرشار از هیالورونیک دریایی ، مواد مغذی و لومیسورس است و در جایگاه اولین و بهترین کرم آبرسان و مرطوب کننده 24 ساعته پوست صورت قرار میگیرد.
  • مناسب برای انواع پوستهای ، چرب ، نرمال ، مختلط و خشک است و بدلیل فورمولاسیون ویژه ای که دارد فقط یک دوز از این کرم برای بیست و چهار ساعت آبرسانی پوست صورت کافی است
  • بدلیل وجود مواد مغذی لومیسورس ، اثر سم زدایی بر روی پوست داشته و پوست صورت را روشن و شفاف میکند ، خستگی ، تیرگی و کدری پوست را برطرف کرده و به پوست جان تازه‌ای می‌بخشد تا درخشش، نرمی و لطافت خود را بخوبی حفظ کند.
  • بدلیل وجود مواد مغذی موجود در کرم آبرسان تالگو، علاوه بر آبرسانی پوست صورت ، باعث جوانسازی و کاهش چین و چروک های کم عمق پوست شده و روند پیری زودرس پوست را به تعویق می اندازد.

انواع محصولات آبرسان و مرطوب کننده صورت 

محصولات آبرسان و مرطوب کننده، در اشکال کرم، فلوئید، ژل کرم، ژل بالم، سرم، کنستانتره، ماسک، پرایمر زیر آرایش و کرم پودر آبرسان موجود است که بر اساس نیاز و جنس پوست، میتوان هر یک از این محصولات را انتخاب کرد.

پیشنهاد برای مطالعه »» بهترین آبرسان پوست فرانسوی

راهنمای خرید بهترین کرمهای آبرسان پوست

▪️یک کرم آبرسان خوب باید قادر باشد نیاز پوست را از نظر آب و چربی تامین کند و از تبخیر شدن آب پوست جلوگیری کند.

▪️ دارای عملکرد دوجانبه باشد و علاوه بر آبرسانی پوست ، رطوبت پوست را در طول روز و در مقابل عوامل خارجی و مخرب محافظت کند.

▪️ اثر سم زدایی بر روی پوست صورت داشته باشد تا علاوه بر آبرسانی ، پوست صورت را روشن و شفاف کند و باعث کاهش لک های صورت شود.

▪️پوست را در برابر عوامل محیطی و نور شدید خورشید محافظت کرده و از خشک شدن پوست جلوگیری کند.

چه افرادی به کرم آبرسان پوست نیاز دارند

همه ی افراد در معرض خشکی پوست هستند به همین دلیل لازم است روزانه ، قبل از آرایش صورت و یا قبل از زدن کرم ضد آفتاب و یا پس از هر بار شستشوی صورت از کرم آبرسان و مرطوب کننده صورت متناسب با جنس پوست استفاده شود.

چگونه کرم آبرسان متناسب با نوع پوستمان را انتخاب کنیم

بسیار ساده است فقط کافی است که ترکیبات بکار رفته در محصولات آبرسان و مرطوب کننده ها ، که بر روی جعبه محصولات نوشته شده را مطالعه کنید تا براحتی بتوانید آبرسان و مرطوب کننده مناسب جنس پوست خود را انتخاب کنید.

یا همچنین می توانید برای تهیه کرم آبرسان با مشاورین ما در نمایندگی تالگو نور، تماس حاصل فرمایید تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات و کرم آبرسان 24 ساعته تالگو را بر اساس نیاز پوستتان به شما معرفی نمایند.

هز ینه دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای

هزینه آموزش پاکسازی پوست نی نی سایت، شما می توانید برای استعلام هزینه دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای از طریق شماره های درج  شده در ابتدا پست با کارشناسان  متخصص تالگو نور تماس حاصل نمایید.

سرفصل های آموزشی در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران

در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران، مربیان سعی دارند تمامی مباحث مورد نیاز آموزشی را تمام و کمال به هنرجویان آموزش دهند. این آموزش ها در سطوح مبتدی و پیشرفته ارائه می شود. در بخش مبتدی، دروس مقدماتی در مورد پاکسازی و آشنایی با روش ها تدریس می گردد و در بخش پیشرفته ارائه دروس به صورت عملی انجام می شود و به هنرجویان استفاده از اسید و مواد و دستگاه های تخصصی آموزش داده می شود.

دوره مبتدی پاکسازی پوست

کسانی که هیچ سررشته ای در مورد پاکسازی ندارند و می خواهند آموزش را از صفر شروع کنند باید سرفصل های دوره مبتدی را نیز در بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران یاد بگیرند. این سرفصل ها عبارتند از:

شناخت آناتومی و ساختار پوست طبقه بندی انواع پوست علل آسیب های پوستی و انواع آن خشکی پوست و عوامل ایجاد کننده آن انواع حساسیت پوست و دلایل آن توصیه ها و مراقبت های بعد از انجام پاکسازی تئوری لایه برداری پوست شناخت بیماری های پوستی مربوط به عواملی مثل قارچ، انگل و باکتری و درمان آن ها.

و به صورت جزئی تر و ریزتر مباحث زیر در فصول مبتدی بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران تدریس می شوند:

پاکسازی عمقی پوستی و لایه برداری نحوه کار با اتوی صورت چگونگی کار با گوی یخ آبرسانی کار با دستگاه بخور.

سرفصل های دوره پیشرفته پاکسازی پوست

پس از یادگیری و گذراندن دوره مبتدی، هنرجویان می توانند وارد مباحث پیشرفته آموزشی شوند. بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران سرفصل های این بخش را با به کارگیری تجهیزات و دستگاه ها به بهترین شکل آموزش می دهد و در نهایت هنرجویان می توانند به عنوان یک متخصص پاکسازی و فیشیال حرفه ای در کلینیک ها مشغول به کار شوند. سرفصل های دوره پیشرفته به شرح زیر می باشند.

نحوه به کارگیری دستگاه هایفو جهت هایفوتراپی، هیدرودرم، میکرودرم و تونل led چگونگی استفاده از اسیدها و لایه بردارهای شیمیایی برای لایه برداری به روش اروپایی اصول استفاده از تنظیم کننده های پی اچ پوست آشنایی با شبه بوتاکس یا همان میکروکارنت لیفت صورت ازون تراپی و مراقبت دور چشم با متدهای اروپایی مزونیدلینگ ماساژ صورت و انواع ماسک ها مزوتراپی و انواع آن.

سرفصل های دوره فیشیال در بهترین آموزشگاه فیشیال در تهران

در بهترین آموزشگاه فیشیال در تهران سرفصل هایی وجود دارد که باید تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای آموزش داده شوند. دوره فیشیال به دو صورت برگزار می شود. هنرجویان ابتدا باید دوره مبتدی را بگذرانند و سپس دوره پیشرفته را شرکت کنند تا کاملا در این زمینه متخصص شوند. برخی از سرفصل های دوره مبتدی شامل موارد زیر است:

آموزش فیشیال یا پاکسازی پوست شناخت انواع مختلف پوست شناخت انواع بیماری های پوستی آموزش ساخت انواع ماسک های گیاهی و ژله ای شناخت کامل انواع دستگاه های آنالیزور پوست آموزش ماساژ صورت.

سرفصل های دوره پیشرفته فشیال صورت

نیز شامل موارد زیر است: آموزش مشاوره به مراجعه کننده آموزش مزونیدلینگ آموزش مزو وایت آموزش دستگاه هیدرودرمی طریقه ویتامینه کردن صورت با دستگاه آموزش استفاده از اتوی صورت یا درما اف آموزش استفاده از دستگاه مینی هایفو.

قیمت کلاس پاکسازی پوست

هزینه مربوط به دوره آموزش پاکسازی پوست، به مسائل گوناگونی بستگی دارد و بر اساس همین مسائل، هزینه نهایی تعیین می‌شود. برای مثال، برخی از افراد تمایل به شرکت در کلاس‌های خصوصی دارند، در حالی که عده‌ای دیگر، متقاضی شرکت در دوره‌های عمومی هستند. با این اوصاف، هزینه مربوط به این دوره، با توجه به این موضوع اعلام خواهد شد.

پکیج آموزشی پاکسازی پوست

بعضی از مراکز اقدام به انتشار پکیج آموزش پاکسازی پوست و فیشیال مینمایند. شرکت کنندگان عزیز باید دقت داشته باشید که حتما قبل از خرید این پکیج ها از تمامی سرفصل های آموزش آن مطلع باشید و از مرکز فروش این پکیج و خود آموزشگاه سرفصل های آموزشی پکیج پاکسازی پوست را بصورت کامل بپرسید چراکه در بسیاری از پکیج های ارزان قیمت آموزش ها بصورت کامل ارائه نمیشود.

لوازم مورد نیاز برای آموزش دوره پاکسازی پوست

از مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز، باید به مواردی چون دستگاه بخور، کاسه برای تهیه اسکراب و ماسک، قلم‌مو، پیش‌بند، پد پاک‌کننده، حوله، کرم‌های آب‌رسان و مرطوب‌کننده، دستگاه‌های مخصوص برای آب‌رسانی و از بین بردن لک، جوش و چروک پوست، انواع اسکراب‌ها، ماسک‌ها، شیرپاک‌کن، پک استریل مشتری و کاردک برای پاک کردن ماسک و اسکراب اشاره کرد.

برای خرید این وسایل میتوانید از خود آموزشگاه اقدام کنید و یا لیست موارد مورد نیاز را تهیه و براحتی از طریق فروشگاه های اینترنتی یا بازار خرید نمایید. همچنین برای پیدا کردن کمترین قیمت محصولات میتوانید به سایت “ترب” مراجعه کرده و کمترین قیمت آن محصول را پیدا کنید. تمامی سایت های فروش در ترب دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند. فقز در حین خرید حتما تاریخ محصول و مشخصات محصولات را قبل از خرید بررسی کنید.

توانایی شما پس از دوره پاکسازی پوست

پس از آنکه شما دوره مربوط به آموزش پاکسازی را به‌طور کامل پشت سر گذاشتید، می‌توانید به‌صورت حرفه‌ای، امور مورد نظر مشتری را که شامل مواردی چون پاکسازی، آب‌رسانی و دیگر نیازهای پوستی می‌شود، برطرف کنید. این همچنین به شما فرصتی برای درآمدزایی مناسب می‌دهد.

مدرک پاکسازی پوست

بعد از پایان دوره، به شما مدرک فنی‌وحرفه‌ای پاکسازی پوست داده می‌شود که اعتبار بالایی دارد و شما می‌توانید با استفاده از آن، در سالن‌های معتبر و حرفه‌ای مشغول به فعالیت شوید. البته دقت داشته باشید که این مدرک امکان تاسیس سالن را برای شما فراهم نمی‌کند، اما امکان کار و کسب درآمد با این مدرک وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه : مدرک بین المللی تزریق ژل و بوتاکس

منابع:

منبع: بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تهران

منبع: مقاله در مورد پوست و زیبایی

منبع: بهترین دکتر پوست آنلاین رایگان

منبع: مرکز پاکسازی پوست فنی حرفه ای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا