گاوصندوق

قیمت گاوصندوق دست دوم شیپور

با توجه به بالا رفتن قیمت گاو صندوق های خانگی در بازار اکثر مردم به فکر خرید گاوصندوق دست دوم برای منزل خود هستند.

مطمئنا شما برای خرید گاوصندوق خانگی دست دوم هزینه بسیار کمتری را به نسبت خرید گاوصندوق های نو پرداخت می کنید.

البته باید به یاد داشته باشید که گاوصندوق های دست دوم را از هر جایی نباید خریداری کرد، شما باید برای خرید گاوصندوق های خانگی دست دوم به یک فروشگاه معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید.

فروشگاه گاوصندوق طباطبایی واقع در تهران، خیابان مولوی، باغ فردوس خیابان رئیس عبداللهی خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه، پلاک ۲۱ و ۲۳ و همچنین شعبه دیگر این فروشگاه معتبر واقع در میدان قیام بعد از فروشگاه زنجیره ای افق کوروش پلاک ۹ واقع شده است.

در صورتی که شما ساکن تهران هستید می توانید برای خرید حضوری گاوصندوق خانگی دست دوم به این فروشگاه مراجعه نمایید و به صورت حضوری گاوصندوق دست دوم را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید.

در صورتی که از دیگر نقاط کشور قصد خرید گاوصندوق خانگی دست دوم را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی فروشگاه گاوصندوق طباطبایی یعنی وب سایت  safekaveh.com از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وبسایت خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصول خریداری شده در صورتی که ساکن تهران باشید بین ۱ تا ۲ روز کاری و درصورتی که ساکن دیگر نقاط کشور باشید بین ۳ تا ۵ روز کاری برای شما ارسال خواهد شد.

همچنین شما میتوانید برای خرید و استعلام قیمت گاوصندوق خانگی دست دوم با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۵۰۸۶ تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه » خرید گاوصندوق با قیمت مناسب و گارانتی معتبر از بهترین فروشگاه گاوصندوق تهران

حدود قیمت گاوصندوق خانگی دست دوم

قیمت گاوصندوق دست دوم بستگی به نوع و مدل آن تعیین می‌شود و بهتر است بدانید که قیمت گاوصندوق دست دوم ارزان تر از گاوصندوقهای نو است و دلیل آن کارکرد بودن آن می باشد، همچنین برندهای مختلف گاوصندوق قم دارای قیمت های مختلفی هستند به عنوان مثال شرکت های معتبر مانند شرکت گاوصندوق کاوه، گنجینه، سدید، شرکت گاوصندوق گنجبان و غیره جز شرکت‌هایی هستند که معمولاً قیمت محصولات آن ها بالاتر از برندهای متفرقه و ناشناخته می باشد.

پیشنهاد ویژه » خرید گاوصندوق دست دوم با نازل ترین قیمت در فروشگاه گاوصندوق طباطبایی

قیمت گاوصندوق دو طبقه دست دوم

گاوصندوق های دست دوم به دلیل اینکه فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند، به عنوان مثال می توانید یک طبقه از آن را برای نگهداری اسناد و مدارک و طبقه دیگر را برای نگهداری پول، طلا و جواهر و چیزهای دیگر استفاده نمایید.

عوامل متعددی می‌تواند بر قیمت نهایی گاوصندوق دوطبقه تاثیر گذار باشد و قبل از اینکه به سراغ عوامل فنی اثرگذار در قیمت گاوصندوق های دو طبقه برویم باید بگویم که متاسفانه در بازار ایران نوسانات بازار ارز تأثیر بسزایی بر روی قیمت انواع مختلف محصولات می گذارد.

اما در مورد گاوصندوق های دو طبقه دست دوم باید گفت که عوامل مانند ابعاد گاوصندوق و نوع رمز ها و قابلیت های ضد حریق و ضد برش بودن محصول می تواند بر روی قیمت آنها تاثیرگذار باشد.

جهت استعلام قیمت گاوصندوق دو طبقه دست دوم هم شما باید با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۵۰۸۶ تماس بگیرید.

قیمت گاوصندوق دست دوم کاوه

گاوصندوق های دست دوم کاوه اما یکی دیگر از محصولات بسیار پر فروش در بازار می باشند و همان‌طور که احتمالاً شنیده‌اید شرکت کاوه یکی از برند های قدیمی و بسیار معتبر ایرانی می باشد و گاوصندوق کاوه دارای کیفیت بسیار بالایی است.

صندوق های تولید شده توسط شرکت کاوه هم به صورت یک طبقه و به صورت دو طبقه در بازار عرضه می‌شود این محصولات هم برای مصارف خانگی و نوع دیگری از آنها برای مصارف سازمانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

و در صورتی که شما قصد خرید گاوصندوق خانگی دست دوم شرکت کاوه را دارید پیشنهاد می کنیم محصول را خریداری کنید که هم دارای ویژگی قفل ضد سرقت و اثر انگشتی باشد تا از نظر امنیتی محصول شما خیالتان آسوده باشد.

یک ویژگی بسیار مهم دیگر در مورد محصولات شرکت کاوه این است که تمامی صندوق های تولید شده توسط شرکت کاوه دارای ویژگی نسوز می باشد چرا که در ساختار این محصولات از ورقه های فولاد نسوز استفاده می‌شود که این ورقه های فولاد نسوز می‌تواند در مقابل دمای ۸۰۰ درجه کور نیز مقاومت داشته باشد.

قیمت گاوصندوق دست دوم دیوار

بسیاری از مشتریان هستند که برای خرید گاوصندوق های دست دوم به سایت دیوار مراجعه می‌کنند و در این وبسایت محصول مورد نظر خود را خریداری می‌کنند اما توصیه می شود که برای خرید هر محصولی به ویژه گاو صندوق سعی کنید آن محصول را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید تا بتوانید از خدمات گارانتی و ضمانت نامه و همچنین خدمات پس از فروش محصولات نیز استفاده نمایید.

قیمت گاوصندوق دست دوم شیپور

وب سایت شیپور هم یکی از وب سایت هایی است که خیلی از افراد برای خرید محصول مورد نظر خود به آن مراجعه می کنند اما همانطور که در بخش قبل گفته شد خرید کردن از این سایت هیچگونه تضمینی را برای شما به همراه ندارد اما اگر شما به یک فروشگاه معتبر گاوصندوق برای خرید گاوصندوق دست دوم مراجعه کنید علاوه بر اینکه مشاوره لازم به شما ارائه می شود تا بتوانید بهترین تصمیم را مبنی بر خرید یک گاوصندوق مناسب بگیرید خدمات گارانتی هم به شما تعلق میگیرد.

قیمت گاوصندوق خانگی دست دوم کرج

در صورتی که شما ساکن کرج هستید می توانید از دیگر شعبه فروشگاه گاوصندوق طباطبایی در شهر کرج گاوصندوق خانگی دست دوم را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و ضمانتنامه معتبر به همراه پنج سال خدمات پس از فروش خریداری نمایید.بیشتر بخوانید:  اگر جان خود را دوست دارید هیچ گیاهی را در این باغ لمس یا بو نکنید!

تعمیر گاوصندوق دسته دوم

اگر گاوصندوق دسته دوم شما به تعمیر احتیاج دارد، حتما از خدمات تعمیر گاوصندوق سیف کاوه استفاده کنید. ما تخصصی ترین خدمات سرویی و تعمیر قفل گاوصندوق را انجام می دهیم.

انواع گاوصندوق خانگی دست دوم

انواع گاوصندوق های خانگی دست دوم را بر اساس سایز و ابعاد آن ها می توان به سه دسته گاوصندوق های کوچک، گاوصندوق های متوسط و گاوصندوق های بزرگ تقسیم بندی کرد.

و همچنین گاوصندوق های خانگی دست دوم بر اساس وزن به دو دسته گاوصندوق های سبک وزن و گاوصندوق های سنگین وزن تقسیم بندی می شود.

اما بر اساس برند و شرکت تولید گاوصندوق هم می توان گفت صندوق‌های خانگی دست دوم را تقسیم بندی کرد که در بخش زیر چند نمونه از معتبرترین برند‌های گاوصندوق های خانگی را به شما معرفی می کنیم.

گاوصندوق خانگی دست دوم کاوه

گاوصندوق خانگی دست دوم کاوه، تولید شده توسط شرکت گاوصندوق کاوه می باشد. شرکت گاوصندوق کاوه همانطور که در بخش قبلی گفته شد یکی از شرکت های ایرانی است که سالیان سال است در زمینه تولید و عرضه انواع صندوق های نسوز و ضد سرقت فعالیت می کند.

محصولات با کیفیت  شرکت کاوه دارای تمامی استاندارد های لازم برای یک گاوصندوق با کیفیت هستند، این محصولات از نظر ایمنی و قابلیت های قفل ضد سرقت در بازار حرف اول را می زنند.

گاوصندوق خانگی دست دوم گنجینه

شرکت گاوصندوق گنجینه یکی دیگر از برند های معتبر ایرانی است که در سالیان اخیر پابه پای سایر شرکت های رقیب خود اعم از شرکت های ایرانی و خارجی توانسته است که اسم خود را بر سر زبان ها بیاندازد.

شما می توانید از طریق وب سایت safekaveh.com گاوصندوق دست دوم خانگی گنجینه را  خریداری نمایید.

گاوصندوق خانگی دست دوم  سدید

شرکت گاوصندوق سدید هم به عنوان یکی دیگر از برند های ایرانی معتبر در بازار گاوصندوق فعالیت می کند.

شما می توانید گاوصندوق دست دوم سدید با قیمت مناسب و گارانتی معتبر خریداری کنید.

گاوصندوق خانگی دست دوم گنجبان

شرکت گاوصندوق گنجبان هم یکی دیگر از شرکت های معتبر ایرانی است که در زمینه تولید و فروش انواع گاوصندوق های دست دوم و نو فعالیت می کند.

فروشگاه گاوصندوق طباطبایی تنها نمایندگی معتبر شرکت گنجبان در تهران است، که تمامی محصولات این شرکت را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در بازار عرضه می کند.

محصولات گنجبان هم دارای انواع نسوز، ضد سرقت، هوشمند، اثر انگشتی، قفل دیجیتال، کلیدی، مکانیکی و غیره هستند.

که شما با توجه به نیاز خود می توانید محصول مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

گاوصندوق خانگی دست دوم آرکا

شرکت گاوصندوق آرکا یکی دیگر از برند های معتبر ایرانی است که در زمینه تولید و عرضه انواع صندوق های نسوز و ضد سرقت فعالیت می کند.بیشتر بخوانید:  سرامیک کف | لیست قیمت سرامیک کف در مارکت سرام

این شرکت هم مانند دیگر شرکت های ایرانی گاوصندوق دست دوم را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر به مشتریان خود عرضه می کند.

نکات مهم در خرید گاوصندوق دست دوم

نکات مهم در خرید گاوصندوق دست دوم به شما کمک می کند تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری برای خرید گاوصندوق دست دوم داشته باشید.

در این قسمت از مقاله برای خرید گاوصندوق دست دوم نکاتی را بیان می کنیم که در خرید گاوصندوق دست دوم کمک میکند تا بهترین گاوصندوق استوک را خریداری کنید.

  • اولین نکته که باید در هنگام خرید گاو صندوق دست دوم در نظر داشته باشید این است که بدانید قفل گاوصندوق چه نوعی است زیرا مهمترین قسمت گاوصندوق برای حفظ امنیت قفل آن می‌باشد و به عنوان یک مانع و سد امنیتی در برابر سرقت می باشد. پس باید دقت کنید که گاوصندوق شما در کنار سایر آپشن هایی که می‌تواند داشته باشد داشتن قفل گاوصندوق مهمترین قسمت امنیتی است که باید به خوبی در آن به کار رفته باشد.
  • نکته دومی که باید در هنگام خرید گاوصندوق دست دوم  به آن دقت کنید این است که باید از داشتن کلید دوم اطمینان حاصل کنیدو بررسی کنید که آیا کلیدهای گاوصندوق استوک خریداری شده قابل کپی شدن هستند یا نه.
  • نکته بعدی برای خرید گاوصندوق دست دوم بررسی این است که متوجه شوید آیا گاوصندوق شما دارای کلید مادر است یا خیر زیرا اگر کلید مادر گاوصندوق استوک شما گم شده باشد و یا آن را به شما تحویل نداده باشند امنیت گاوصندوق دست دوم شما بسیار پایین می آید و بهتر است که از خرید آن صرف نظر کنید زیرا داشتن کلید قفل مادر برای گاوصندوق بسیار مهم است.
  • اطلاع از اینکه گاوصندوق استوک خریداری شده شما ضد حریق و ضد سرقت است نکته دیگری که باید در هنگام خرید گاوصندوق دست دوم به آن دقت کنید که معمولا این ویژگی بر روی یک لیبل ثبت شده و بر روی گاوصندوق نصب می شود تا شما متوجه شوید که گاوصندوق استوک شما چه استانداردی دارد و دارای چه جزئیاتی است.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، جهت خرید و استعلام قیمت گاوصندوق گاوصندوق خانگی دست دوم شما می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۵۰۸۶ تماس بگیرید.

همچنین با مراجعه به وب سایت safekaveh.com شما می توانید انواع گاوصندوق های ایرانی و خارجی را مشاهده نمایید، و مدل های مختلف گاوصندوق و همچنین اطالاعات لازم در مورد مشخصات، قیمت، و ویژگی های مربوط به هر محصول در این وب سایت درج شده است.

همچنین راه های ارتباطی موجود در این وب سایت در اختیار شماست تا بتوانید در 24 ساعت شبانه روز با کارشناسان فروشگاه گاوصندوق طباطبایی ارتباط برقرار نمایید.

منبع :

robeka.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%da%af%d8%a7%d9%88%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا